marți, 19 februarie 2008

Primul meu blog


In sfarsit mi-am facut si eu blog, ce mai am intrat si eu in randul blogerilor din toata lumea, cred ca trebuie neaparat sa fiu bucuros de asta, asa ca o sa incep chiar de acum. O sa le spun tuturor ca am asa ceva si sa ma caute, o sa imi cumpar o sticla de bere si o sa o beau toata de bucurie, apoi o sa incep a baga la informatii pe el de toti cei care il vor accesa se vor minuna. Sa stiti ca va astept sa mai treceti pe aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai plecat la drum cu optimism si iti voi spune si eu un citat ptr a nu uita pe parcurs de acest optimism ce te anima: "Pluteşte drept înainte şi,dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă,fii sigur că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru a-ţi răsplăti îndrăzneala."(Regina Isabela către Cristofor Columb)...cu prietenie,Cojy